03 september 2013

Jag gjorde det!!

Jag höll på att somna i soffan innan PGB ikväll.
Mitt liv är nog inte stressigare än någon annans men vi hanterar det olika och just nu har jag ingen ork.
Massa roligt händer men jag är trött och blir oerhört stressad av minsta lilla grej.
Jag tog mej iaf iväg till Forever och boxningen och nu är jag alldeles genomsvett och lycklig.

PGB är bra för min mentala hälsa och min kropp, människorna där är också så oerhört olika och jag gillar dom allihop och blir stark tillsammans med dom.


3 kommentarer:

  1. Du och Andy kanske skulle ta en hotell-weekend och bara slappa och inte göra ett jäkla skit.
    Frukost på sängen, tillbringa dagen i sängen, lunch...på sängen. Fika, ja....på sängen. Kvällsmat och vin PÅ SÄNGEN!!...säger man inte i sängen?? Sen vad ni gör efteråt PÅ/i DEN DÄR JÄKLA SÄNGEN väljer ni själva. Säg till så kommer jag och plåtar! AARGH!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Asg, finns det krokar och kedjor i taket på hotell?

      Radera
  2. Ja, fast bara om man betalar extra tillägg. Hör med receptionen.

    SvaraRadera