30 januari 2014

Ha ha ha det blir bra med helg tänker jag!

Haft en go dag på jobbet då det känts som fredag eftersom det är planeringsdag i morgon och vi  inte behöver laga mat då. Idag har vi städat och haft personalmöte och efter jobbet åkte jag direkt hem och satte igång en maskin tvätt och fixade lite mat till Benjamin som var hungrig och under tiden tvätten snurrade vek jag det torra på klädsträcket. Jag satte på lite kaffe och åt lite ostkaka, det var typ två veckor sedan så det var liksom dags.

Nu tänkte jag att tvätten är nog färdig så jag öppnar luckan går nerför trappen och tänker att himlars vad centrifugeringen är bra…då inser jag att jag inte ens startat tvättmaskinen och bär tillbaka att SMUTSIG tvätt och sätter igång maskin.
Tar min kaffemugg och ska fylla på, öppnar kylskåpet och häller fil i kaffemuggen och undrar vad jag håller på med egentligen.

Så nu pausar jag mina planer på dammsugning och allmänplock i huset för att faktiskt bara softa i soffan och glo på nån tv-serie.

I morgon kommer Andreas hem från London och det ska bli så skönt med lite tid tillsammans hela familjen.



Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar