29 januari 2014

Oh nej, jag trodde det var torsdag idag!

Vad fel jag hade, en hel dag fel.
Tror bara jag kan göra fel numera!
Jag glömmer tider och datum och bokar grejer fel och har ont och roddar hemma och tänker i 1000km/h och det är möjligtvis därför jag glömmer och blandar ihop.

Egentligen är livet inte så stressigt nu men det är precis som att hjärnan stressar vidare ändå och det är väl bara tur att jag igår bara kände för att rensa min mail  och utan anledning gick in på vår resebokning i maj och upptäcker att jag har bokat fel datum!!!!!!
Hur dum i huvet får man bli????
Hoppas verkligen inte det är för sent att få en plats de datumen som vi hela tiden sagt att vi vill åka :(
STUPID STUPID STUPID
Kanske att jag borde ta lite semester och vila upp mej redan innan!!

Borde kanske byta bana helt med tanke på min kropp som inte vill funka som den ska.
Nån som har några tips på vad jag ska bli när jag blir stor? Förslag mottages tacksamt.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar