12 januari 2014

Söndagsinlägget!!

Sent för att skriva egentligen, jag borde gå och lägga mej för att sova så jag kan vakna hyfsat pigg i morron, det är ju en helt vanlig arbetsvecka framöver.

Söndagen har iaf varit lugn, Andreas har sprungit, jag har lagat mat så vi har lite att bara värma i veckan.
Benjamin har kommit hem från träningslägenheten och han har haft det bra.
Emelie har lekt ute med grannbarnen och så åkte vi och grattade Pi på riktiga födelsedagen.
Grattis vännen!!

Jag har tagit ett långt varmt bad och har nu varvat ner inför kvällen och läggdags.
Jag har så sjukt mycket tankar som far runt i huvet nu som jag hoppas det får bli en lösning på snart.

Benjamin börjar med nytt schema från i morgon och jag hoppas det blir bra för honom, vi får väl göra en liten utvärdering när det blir utvecklingssamtal om några veckor.

Nä, läggdags eller lite läsdags en stund.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar