22 januari 2014

Oj vilken överraskning!!!

På två dagar har fyra grymt bra saker hänt.

Både igår och idag har jag fått samtal som gjort mej så oerhört glad. Jag har dessutom fått meddelanden på Facebook av omsorg om vår familj. vilket jag uppskattar oerhört mycket.
Fast det bäst av allt idag är att Andreas kom hem "tidigt", han behöver visserligen jobba hemma en stund men bara vetskapen att han finns hemma är ljuvlig.

Benjamin spelar spel med sin kontaktperson och Andreas har bokat bastun till Emelie och honom ikväll.Vad konstigt det där lät, precis som att Anreas bokat bastun till Emelie och kontaktpersonen, menade verkligen inte så utan det är alltså Emlan och Andreas som ska basta.
Jag gillar inte alls att bada bastu, JO, det gör ont i näsan när man andas, så det så.
Jag virar in mej i en filt eller kryper ner i sängen för värme istället. Jag tänder ljus o dricker kaffe, DET är njutning för mej (bla).

Jag bjuder på denna fantastiskt dumma låt med tanke på min käcka rubrik ;)
Detta är nån fd arbetskamrats kompis (eller nåt) till Andreas som möjligtvis inte helt nykter skrev en låt.
Den har givit oss många skratt och ungarna älskar den.
Ingen dör väl av liiite galenskap ;)

Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar