01 januari 2014

Jag kan omöjligt summera året som gått!

Mycket av anledningen till det är att jag har så himla dåligt minne att jag säkert glömmer nåt viktigt ändå.

2013 var ändå ett väldigt blandat år av smärta, glädje, tråkiga besked om sjukdomar för vänner som trots allt gick segrande ur kampen, vissa kämpar vidare och jag önskar all lycka och välgång och hälsa, lycka över tjejresa till Sicilien, Benjamin slutade nionde klass och började gymnasiet. Emelie slutade 5 klass och började 6:e på en ny skola. Andreas bytte jobb och började pendla till Stockholm.

Jag var på träningsresa till Turkiet med min älskade vän Petra och Kicki och där fick vi mer äventyr än vad vi ville ha pga en allergisk reaktion som kunde slutat riktigt illa men lyckligtvis inte gjorde det.
Jag har också graderat i Pink Gloves Boxing och fått mina åtråvärda mitsar, det är verkligen med sorg i hjärtat som jag har beslutat mej för att inte fortsätta kommande termin eftersom min kropp inte orkar just nu.

Emelie har sjungit med bravur på flera olika avslutningar och open house med skolan, haft dansuppvisning med The Pointe och vuxit ur sina "barn-kläder", det börjar närma sej tonår.

Benjamin växer han också och utvecklas snabbt, detta nya år blir året han slutar på kortis och börjar i träningslägenhet och förbereder sej för vuxenlivet.

Kanske detta blir året då vi flyttar från Hällby, kanske inte, men det lär bli ett förändringarnas år med flera vänner som väntar barn och jag tycker det är så spännande att få vara med på resan och tacksam för att jag själv har stora barn ha ha ha.

Jag hoppas också att år 2014 ska få bli året då vi tar ännu mer vara på varandra som familj då vi vet att tiden inte alltid räcker till.

Jag längtar så efter ännu en träningsresa i Maj månad och en "vanlig" semesterresa i Juli, det ska bli  underbart att komma iväg.

Och just nu längtar jag bara efter ännu en kopp kaffe och  lite filmtittande tillsammans med maken.
I morgon väntar det jobb igen för mej medan Andreas har ytterligare dagar ledigt med barnen, det är honom väl unt.

Tack för ett bra 2013 och vi ser med tillförsikt fram mot ett 2014 fyllt av äventyr, kärlek, glädje och hopp tillsammans med familj och vänner.

Puss o kram till er alla.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar