08 januari 2014

Jamendåså!

Mötet gick bra, inga omvälvande beslut behövde tas och vi andas ut.
Benjamin är skjutsad till träningslägenheten och ska vara där ända till söndag. Första riktiga gången han är där och jag är inte orolig men jo, lite nervös är jag. Det är ju så mycket nytt och jag vill att han ska få må bra där, annars kommer det bli ytterligare en sak som vilar på hans axlar.

Blev ingen träning för mej ikväll, luften o orken gick ur mej efter mötet men som sagt, allt gick bra så jag är nöjd ändå.

Min farfar sa alltid: för den som älskar Herren  samverkar allt till det bästa.
Jag litar på det.

Så kanske jag har min värsta sötsugsdag på två veckor så jag börjar drömma och dregla bara vid tanken på dessa fantastiska bakverk på Sicilien.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar