06 januari 2014

Skallebanken som följeslagare ger irriterat mycket energi!

Tror min huvudvärk och illamående kommer från min problemnacke, jag är inte sjuk eller gravid ;)
Ibland känner jag bara av det mer än annars.
Jag blir skitirriterad på att må dåligt och då får jag saker gjort istället.

Idag har jag förberett lite i matväg för veckan som kommer.
Pizzasallad, Cole slaw, Broccolisoppa och så en gryta som ska kokas i min crockpot över natten så är den klar att bara ställas ut på altanen för avsvalning när jag är på jobbet.
Jag har också hunnit göra lite smoothies och portionerat upp. Yes, så nöjd jag blir när jag får lite gjort.
Hamburgare är också färdigstekta till i morgon då Benjamin har studiedag och ska vara ensam hemma.

Andreas har plockat undan julgranen, tomtarna, målat i det sista och så dammsugat bort skräpet.

Igår var jag också till salong You`re-as och blev riktigt mörk i håret, Emelie  tycker det är svart och jag är supernöjd och känner mej så hemma i denna färgen. Han är inte så tokig min man minsann, inte alla som skulle våga färga håret på både fru och barn.

I morron blir det spännande att försöka kliva upp i tid och få i Emelie nån typ av frukost, hon har sovit till 10.30 om mornarna nu på lovet, men hon tycker det ska bli skönt att skolan kommer igång igen också.
Jag tror förresten alla tycker det ska bli skönt med lite rutiner, jag hoppas både jag och Andreas ska få sova mycket bättre än vi gjort nu under ledigheten.

Ha en fortsatt skön dag

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar