02 augusti 2010

Funkade ju det här med...

att vara ensam i köket på jobbet!
Det gick över förväntan faktiskt men kändes lite oroligt i morse när jag satt på bussen och halvsov.
Konstigt att man vänjer sej så fort vid att vara vaken sent men att gå upp tidigt är alltid jobbigt.
Så nu är måndagen avverkad och det är bara fyra dagar kvar att jobba innan ledig helg ha ha ha.
Förresten så hjälpte min Andreas mej idag och jag är så tacksam för det, han hämtade varor till mej som var beställt till en annan förskola eftersom vi haft stängt, tack tack tack, jag älskar dej och det betydde massor för mej att du fixade detta för min skull och dessutom fick du ju se var jag jobbar he he.

När jag kom hem från jobbet idag var Andreas bror här med sin yngsta dotter, så mysigt att träffas o prata lite granna.
Sara o Emelie lekte o pratade och bakade muffins, grymt goda chokladmuffins. Duktigt jobbat tjejer.

Ikväll är jag mest bara trött och vi har haft en lugn o skön kväll framför datorerna våra och nu är det dags för mej att sova, jobbet väntar ju även i morgon.

I morron är det även dags för vår underbara bortsprungna katt men nu hemma igen Panter, att rakas, stackarn, men det är så välbehövligt. Hela kattstackarn är som en enda stor tova, tror nog han kommer tycka det är skönt att få bort pälsen o slippa ha ont.
Om han går med på det ska jag ta kort på han när han är rakad, men han brukar skämmas då... skulle jag också göra om jag blev fotad naken ;)

Nä nu ni duger inte det här längre, dags att få välbehövlig sömn och orka ta nya friska tag i morron.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar