05 augusti 2010

Överraskad!

I morse var jag fruktansvärt seg måste jag säga, ställde om kl så jag bara hade 15 min på mej att hinna till bussen på...men jag hade alla kläder på mej och busskortet i fickan och gick lugnt o sakta till bussen..måste vara nåt slags rekord iaf.
Idag var det en vikarie på städ och hon visste inte riktigt vad hon skulle göra efter ett tag så hon hjälpte mej med lunchdisken vilket innebar att jag hann skura köket! Så himla skönt, det gör att jag faktiskt kan sluta tidigt i morron också om jag känner för det. Jag hann ju faktiskt göra beställningen idag också!

När jag kom hemlunkandes från jobbet så var min bror Micke och hans Jossan här, riktigt trevlig överraskning må jag säga. De hade hunnit vara på slagsta-glass UTAN MEJ VA!!!!!!!!!!!!!!!!!????
Andreas ordnade dagen sena lunch till alla, grillat, det är han en mästare på.
Nu har de hunnit åka hem och Andreas har stuckit till Balanze för att ha sitt box-och-kick-pass.
Jag har lagat lite mat till barnen och gett mediciner till båda och nu längtar jag som vanligt efter att sova, jag har varit vansinnigt trött denna vecka. Väldigt svårt att sova och när jag väl somnat är jag extremt lätt att väcka, det räcker med att katterna börjar äta ur skålarna eller att Andreas vänder på sej i sängen så vaknar jag. Hoppas att det går över när alla rutiner kör igång nästa vecka för då börjar barnen fritis och Andreas börjar jobba och jag har 4-dagars-vecka på mitt schema YIHAAA!

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar