01 augusti 2010

Sissssssta dagen!

Semesterns sista stund är kommen. På ett sätt känns det helt ok. Jag har ett fantastiskt bra jobb där jag trivs men jag har liksom varit ledig lika länge som jag jobbat där! Det gör att jag är lite nervös för att komma tillbaka och jobba hela första veckan alldeles ensam för min kollega har sem en v till.
Ja, mat kommer barn o personal att få men jag hoppas på att även beställningarna ska gå bra.

Idag tog vi det lugnt på fm, åt frukost o kollade på so you think you can dance. Sedan åkte jag o betalade vår nya soffa, får se när den kan hitta hem till oss, senast nästa vecka skulle jag tro att det blir. Soffan är stooor och kommer ta upp hela vårt vardagsrum men det skiter jag i för den är så himla skön och vi kan typ ligga o glo på tv hela familjen tillsammans.

Jo jag kollade på skor idag också men drabbades av extrem beslutsångest så det blev inga skor alls. Sandaletter eller typ höstskor, det är frågan.

Nä nu måste jag sova.

Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar