11 augusti 2010

Nämen hej hopp!

Så var det dags för lite bloggtime, har ju inte varit så mkt av den varan på ett tag.
JObbet har ju börjat och när man kommer hem är det matlagning och slappa i soffa som gäller.

Men nu, nu ligger Emlan i sängen o Benjamin med, Andreas sitter hos Benjamin men han var inte såå nödbedd för då hinner han spela lite spel på datorn he he.

Själv har jag läst min vanliga "blogrunda" och inser att det är fler än jag som slarvar i semestertiden och uppstart av jobb med sitt bloggande.

Jag halvsitter/ligger i vår nya soffa som är helt underbart skön, det är tyst, inga barn, inga katter, bara jag o min macbook love love love.
Jag läser dessutom tre böcker samtidigt och det är lite jobbigt men eftersom böckerna är totalt olika inriktning på funkar det även i min röriga hjärna.
Favvisen just nu är "Dyngkåt och hur helig som helst" av Mia Skäringer, läs den om du inte redan gjort det.

Denna vecka är redan tre arbetsdagar gjorda, totalt absurt vad fort det går, jobbar sista arbdagen för veckan i morron, 4-dagars-vecka is the shit!

Fredag lite genrep för bröllop och lördag sjunga på vigsel och sedan rockfest på kvällen, hårdrock för min del, vad annars. Utlovar fotobevis senare.

Nu ska jag läsa lite till innan jag ska sova.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar