04 augusti 2010

Soooool

Älskade solen är här igen o hälsar på!


Snyggt kort va he he
Barnen är inne och leker medan jag kisar i solen.
Har suttit och pratat med Stina en stund i solstolen, så härligt.

Andreas passar på att njuta av de sista semesterdagarna...
Hur njutbart det nu är att åka ensam till gustavsvik med våra barn. Det hade gått bra iaf.
Emelie lyckades glömma sin skinnjacka på McDonalds i Arboga men vi ringde dit och den fanns kvar, vilken tur.
Andreas sitter just nu (tror jag) nere på stan med sina polers, får väl se när han kommer hem.
Jag jobbar ju och tänker inte vänta på honom, behöver all sömn jag kan få.

Bara två dagar kvar att jobba den här veckan, det har gått så himla fort. Vips är det snart jul igen ;)
Men innan jul är det ladies night i oktober med mina härliga vänner Ylva o Petra. Det blir killar, vin o sång i en skön mix hehe.

Hrmmm undrar om barnen är hungriga eller nääääää solen skiner och ingen tjatar, jag blir kvar i min solstol tills nån vrålar eller de blir osams.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar