18 augusti 2010

hejsan hopssan igen!

Tiden går så himla fort o jag hänger inte riktigt med känner jag.
Att börja jobba igen och att få ungarna till fritids när båda föräldrar jobbar....ja det är krävande.
Jag tycker inte man hinner mer än att komma hem, laga mat och sova!
Så är det väl iof sej för alla, men jag uppmärksammar det iaf.
Jag älskar fortfarande mitt nya jobb och jag är så glad att jag fick det, jag lär mej så mkt nytt och det kräver ganska mkt av mej att vara fokuserad på det jag gör, men oj vad roligt det är.
Så nu har både Andreas och jag jobb som vi älskar, så himla skönt, det är inte alla förunnat.

När vi kommer hem har vi en skön soffa att slappa i och typ hela familjen kan slöa där tillsammans..

NU är det dags för mat.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar