26 augusti 2010

GAlet galet.

Blir trött på teknikprylar som pajjar...eller får vatten på sej eller glasögon som ligger på fel ställe så man sätter sej på dom eller diskmaskiner som läcker....illa illa illa tycker jag om det!

Så då var jag färdiggnälld för idag, finns så mkt viktigare saker att prata om och lägga sin energi på.
Jag har en bekant från min skoltid som drabbats svårt av sjukdom och henne tänker jag på idag eller nä tänker är helt fel. Jag ber faktiskt för henne och om du är på nåt sätt troende så be du också, det här är en ung kvinna tror hon är (37) och hon har svår epilepsi, s.l.e och ganska nyss fått veta att hon har hudcancer och går igenom en väldigt aggressiv behandling för den. Nu tycker hennes läkare att hon behöver en operation i huvet för att lindra epilepsin men en operation är inte bra pga hennes s.l.e MARDÖM kan man säga men denna kvinna kämpar och är så stark glad trygg och är också omgiven av människor som stöder henne.

Var tacksam för den dag du fått uppleva och gläds över att få vakna upp till en ny, livet är en gåva!

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar