29 oktober 2012

Alltså Minecraft...

Våra barn har lov hela veckan.
Emelie har lyckats bli jätteförkyld och Benjamin är överlycklig att de båda är hemma, för det betyder att de kan spela Minecraft eller hur det nu stavas.
Det skrattas, skriks, springs i trappor och vrålas konstant.
Jag kan inte alls förstå tjusningen med detta spel men även Andreas spelar detta med barnen och jag blir helt utanför :( men då dricker jag kaffe och äter nåt istället hahaha.

I morron jobbar jag sista dagen för veckan och barnen ska nog klara sej utan mej en dag tror jag. De kan ju värma lite pizza i mikron.

-Benjamin kan vi inte bara döda oss själva så vi kan komma tillbaka till sängarna? säger Emelie.
Sen asgarvar Benjamin, han skrattar så han kiknar och Emelie ber honom sätta eld...joråsåatte..mamman fattar inget men jag är så glad att de hittat nåt att göra tillsammans.

Idag har jag gjort våfflor, jag lovade Benjamin det i ett svagt ögonblick i går så idag var det dags.
Benjamin åt 1 och Emelie 3 och jag inte alls...önskar jag att jag skulle kunna skriva men jag var skithungrig och drog i mej 3 st med strösocker utan att blinka så nu mår jag illa och önskar att jag inte hade ätit dessa underbart goda våfflor ;)

Puss o kram till er alla.


2 kommentarer:

  1. Haha, livat i huset läser jag. Det är en härlig känsla i magtrakten när syskonen kommer överens:-) Käka våfflor tills du kräks, sen tar du några till ifall du vill. Kram på dig min vän. Kattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Kattis, försvinnande gott var det! Tur att smeten tagit slut haha
      Kram

      Radera