10 oktober 2012

I väntan på....

Greys Anatomy sammanfattar jag min dag som inte alls är olik nån annan onsdag i veckan faktiskt.

En vanlig dag på jobbet men jag busade lite med dagens kollega och hon reagerade inte så snabbt som jag trodde och jag tog nog i lite för hårt också så det hela slutade med att en vattenmelon åkte i golvet och sprack och då blev det mer städning till oss.
Jisses vad jag garvade, löjligt men vansinnigt roligt just då.

Efter jobbet åkte jag hem och strax efteråt kom en mkt trött Benjamin hem.
Vi har alla (utom Emelie), sovit vansinnigt dåligt flera nätter och det blir man ju bara som bekant mer trött utav.

Jag slängde i mej lite nötter och smoothie, bytte till träningskläder, åkte till Forever där jag körde PGB och efterföljande X-fit. Efter godkända pass var min kropp helt slut och bara skakade. Nu är jag på riktigt förtjänt av en tv-kväll med Greys Anatomy.

Så vill jag avsluta med att säga GRATTIS till min älskade syster Pernilla som blir ett år äldre idag.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar