16 oktober 2012

Fy vad jag stör mej!

Jag stör mej på många saker men just nu är jag så himla trött på alla kändisar som släpper träningsböcker. Charlotte Perelli, Laila Bagge och Sofi Farman!!!!!!!!!! VA VA VA VAVAVAVAVAVAVAVAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har inget som helst förtroende för redan smala människor som "bara" tränat bort sina graviditetskilon och sen ska släppa träningsböcker, skit ner er säger jag!

Tänk vad mkt kämpande det ligger bakom att ha gått ner typ 20 kg och format sin kropp med hjälp av träning, en sån människa litar jag på eller en människa som är atlet på något sätt för den vet ju redan vad den pysslar med.
Men redan smala människor göra sej icke besvär att sälja in nån bok till mej, hur känner du?
Jag och mina ögonbryn känner sej kränkta av smala människor som tycker det är såååå besvärligt att ha gått upp 2 kilo, mina magar håller också med mej!

Puss o kram till er alla!

4 kommentarer:

  1. Jag väntar på att du ska ge ut en träningsbok snart, du som är så duktig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naw, du är för gullig, men jag har blivit hyfsad på att träna och göra vad andra säger åt mej att göra men att skriva nåt eget är otänkbart. Jag har alldeles för dålig kunskap om träning och hälsa.

      Radera
  2. Håller med dig. Det jag skulle vilja läsa om är smala människor som VILL gå upp ett antal kilo, de som lider av att vara för smala. Finns det ngn sån bok? Kattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det borde absolut finnas men om det i verklighetens bokhyllor finns? Vet inte! Mkt bra tänkt där!

      Radera