18 oktober 2012

Pang Bom så var middagen uppäten!

och vilken middag sen....kaffe, cashewnötter och håll i er.......kexchoklad!
Ja, så kan det bli när man är hungrig och handlar samtidigt.

Jag är jättetrött och känner mej otroligt stressad över livets alla måsten och ska försöka knyta ihop den här dagen illa kvickt.

Jag vill barnen ska vara snälla och somna ordentligt och i morron är vi alla tre hemma. Benjamin är ju inte 100% och Emelie har stängdag på skolan så det blir sovmorgon och frukostmys med barnen, lovely!

Själv snorar jag på men inte värre än så hittills, peppar, peppar ;)

Jag tänker gosa ner mej i en filt i soffan och kolla på nån film. Jag hade tänkt kolla på Kalla Fakta men känner att folk är galna med sina åsikter och yttrande hit och dit. Jag har inte en aning om djurhanteringen ody på Parken Zoo och jag tar ingen ställning i det hela.
Det enda jag tänker säga är att jag tycker inte det är rätt gjort av KF att lura en stackars människa under falska förespeglingar (heter det verkligen så eller har jag uppfunnit ett nytt ord?) att vara med i ett tvprogram och sen helt oförberett behöva försvara "sin" djurpark.
Rätt eller fel..vi har iaf två sidor av myntet men jag hoppas det leder till något gott, dvs att djuren får bästa möjliga vård.

Nu ska jag kolla in några miljondollarsvillor :)

puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar