17 oktober 2012

sömn är bra och träning underbart!

Idag kändes det så bra på jobbet, vi hade kört på bra och hade ingen stress...då ringde det från Benjamins skola på min mobil, en illamående son ville hem!
Han var blek som tusan när jag hämtade honom och han tog en tallrik med youghurt när han kom hem och så la han sej för att vila en stund..han la sej och somnade 14.30 och vaknade 19.30. Jag jobbar i morron men Andreas är inte pigg fortfarande så han blir nog hemma med Benjamin.

Ikväll kunde jag iaf åka till PGB med gott om tid, det är nice att sitta vid receptionen och linda och snacka lite innan vi startar. När klockan var startdags var vi bara 5 tappra själar och det var ju tur att vi var tappra ;) för Jacob körde skiten ur oss ;)
Då vi bara var 5 personer så var vi ensamma på varje station och man fick verkligen ta eget ansvar att ta ut sej på varje ställe, men på mitsarna var det Jacob som peppade och skrek, på riktigt så var det kräksvarning men så sjukt kul.

Nu har jag kommit hem, stekt ägg till Benjamin som vaknade 19.30, åt och så somnade han igen!
Dags att hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och starta upp serien Sons of Anarchy igen, länge sedan nu.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar