13 oktober 2012

Bråda tider!!

Trots att det inte är jul stressar jag runt.
Vi försöker som så många andra få ihop vardagslivet med jobb, skola, vår träning och barnens fritidsaktiviteter och även om vi börjar få snurr på det så har dygnet för få timmar.

Tiden räcker inte till för att träffa alla vänner man vill under helgen :(
Men ikväll har jag haft en underbart skön tv-kväll med Boytons, så mysigt och avslappnad kväll med mat och slökollande på tv:n.

Andreas är på herrmiddag och de var så fint uppklädda i kostym. Kul idé.

Nu har jag burit hem Abbe, mysigt med små barn man fortfarande orkar bära ;)

Mina egna barn ligger i sina sängar. Och jag kollar på 4:ans kvällsfilm, den är lättkollad och man behöver inte engagera sej så mkt för att förstå handlingen.

I morron blir det brunch med fina vänner, jag längtar redan.

Den här helgen har det varit löpläsning och godisätande, det blir bra att få återgå till det normala efter denna helg.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar