01 oktober 2012

Jag tänkte och självklart blev det fel!

Åkte hem från jobbet och tänkte att nä, idag blir ingen träning. Jag ska vara hemma, laga mat, tvätta och städa lite och självklart vara med barnen.

Såååå jag kom hem, lagade mat, tvättade, plocka i/ur diskmaskin och sen ville barnen vara ifred och göra läxor och spela spel, vilket ledde till att jag precis hann åka in till funkisen och sen skulle jag åka hem men då kom Jenny och skulle träna box så då stannade jag med kvar och körde.
Nu är jag trött, svettig och nöjd!
Barnen har lagt sej och jag fyller ännu en diskmaskin och tvätt ska hängas och äta, jag själv måste ju äta.
En näve nötter efter lunchen kl 12 är inte ok att leva på faktiskt.

Måste bara tillägga i dagens fantastiska bloginlägg att mitt nya beroendespel är ticket to ride Europe.
Funkar riktigt bra på mobilen ju.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar