29 september 2012

Älskar denna singer/songwriter!



Jag vet att jag har nämnt denna man flera ggr förut i min blog men jag måste göra det igen. Hans röst och hans enkla sånger med underbart arr gör mej så berörd. Jag väntar på att han ännu en gång ska komma till Sverige så jag får höra honom live igen.
Jag älskar hela denna skivan!

Lördag är det ju idag och den kickades igång med frukost kl 8 som vanligt för att sedan dra iväg till Pink Gloves Boxing som är så underbart roligt.
Idag var det av olika anledningar inte full grupp, vilket innebar desto hårdare träning eftersom man helt fick fokus på sej själv. Jag älskar att avsluta sista rundan med att slå mitsar, hrm jag borde förklara lite mer.
Det är 5 olika stationer man tränar, slå på säck, hoppa hopprep eller springa olika stegkombos på en "stege", skuggboxas, olika kroppsövningar som burpees,tiger crawls, armhävningar, utfall med vridning ody, och så då min favvo: slagkombinationer på mitsar med instruktören.
På varje station kör man 2 min sedan vila 30 sek, men sista varvet (man kör två ggr) kör man fullt ös sista 30 sek på varje station.
Idag var min avslutning på mitsarna. Jacob körde totalt slut på mej och hade jag inte gjort en mikropaus med djupandning hade jag nog kräkts på stackarn!!!
Det är lite konstigt det där med att vara så slut att man bara vill hem och slänga sej i soffan...men när man kommer hem längtar man redan till nästa PGB, GALET ROLIGT!

Nu ska jag sova.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar