10 september 2012

jamendåså!

Måndag har gått och jag är redan trött haha.
Denna vecka jobbar jag alla vardagar, det kommer bli jättebra.
Mina svärisar kommer hit också, tror det var på torsdag de skulle anlända och tror de stannar helgen, det lär märkas hur det blir.

Idag har det bara svischat till och så är dagen över tycker jag. Jobbat till 15.30, klippt håret i samma pojkfrisyr som förra gången, hem och ätit mat, till Forever och tränat och hem igen till sjuk Benjamin som sov när jag skulle kolla till honom.
Emelie har hunnit med att gå i sömnen, frågat om hon fick gå på toa!!!!!haha hur skulle det se ut om man hindrade nån att gå på toa..som sagt, gick i sömnen.

SJälv har jag efter kvällsdusch spenderat min lilla tid med att läsa bloggar och nu är det sovdags.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar