17 september 2012

Herrrrrrrrrrregud!

Lånar Ranelids ord;)
Jag är totalt slut i kroppen och kommer ha grym träningsvärk imorgon.
Skulle köra functional moves med Andreas och så skulle boxas efter.
På boxen övergavs jag av min man och han lämnade mej i en annan mans våld!!
Tur det var en snälling som jag fick teama med, min PGB-tränare Jacob.
Tjoho vad han körde med mej, jag trodde jag skulle kräkas, kunde knappt andas och genomblöt av svett, men så roligt.
Tror nog Jacob blev trött också men jag var sämre än honom på att peppa.

Annars har dagen varit, ja, vad ska man säga? Egentligen har den inte alls varit lugn på jobbet men inte heller superstressig och det har gått bra tack vare min räddande ängel Jeanette. Thank you- det betyder tack så mycket ;)

Hittat ett fint vatten med smak av blodapelsin, vilket jag belönade mej med efter kvällens träning.

Puss o kram till er alla.

3 kommentarer:

  1. Hurtbulle, men mesig belöning måste jag säga. VATTEN!!! Något smarrigare tycker jag att du är värd efter all svett!? Kram Kattis

    SvaraRadera
  2. Jag åt räkor och keso när jag kom hem!! ;)

    SvaraRadera
  3. Kläm in en bulle o lite döskallar o jag är nöjd:-) kram på dig hurtbulle. Kattis

    SvaraRadera