08 september 2012

2dagar, ett bloginlägg!

Igår fredag var jag och tre vänner på Grappa och åt, pratade och drack gott.
Tänk vad mysigt det är att göra sånt här ibland. Så härligt att sitta utan barnen, ha all tid i världen och äta i lugn och ro.
Jag åt hummersoppa till förrätt och chevreostfylld kycklingfilé med grönssallad.

Kom hem mitt i natta och ställde klockan på 8, gick upp och åt frukost, kröp ner en timme till i sängen och åkte sen in till Pink Gloves Boxing kl 10.
Körde hårt och min shuffle på stegen var grym idag, ursnabb och perfekt-underbart!
Riktigt trött åkte jag hem och åt lunch och sen var det dags för att ge Emelie skjuts till sin Latinodans på Forever och då passade Andreas och jag på att köra lite med PGB.

Åkte hem och tog en snabb dusch för att sen åka på bio med Emelie,Stina och Alice, vi såg Modig.
Jag tyckte inte den var lika bra som vanliga disneyfilmer men Emelie gillade den mkt.

Hem igen och hämta upp Andreas och Pi för ikväll är det dom som får gå ut och käka eftersom tanterna var ute igår.

Nu är det godismys och körslaget som gäller ikväll.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar