18 september 2012

Här ska sniffas!!

Jag har blivit moster igen till en jättefin tjej. Har fått se henne på bild och jag längtar till jag får krama om min syster och sniffa bebis.
Jag lägger inte ut foto här på bloggen eftersom jag inte haft en chans att fråga om jag får det så vi väntar med det.
Nu måste det bara planeras in  "besöksdatum" till sniffningen.

Vad har jag gjort idag då, förstår att alla väntar med spänning ;)
Jobbat är svaret och ingen träning men föräldramöte på Söderskolan, dvs Benjamins skola.
Ikväll var det inte många föräldrar med men vi som var där berättade om ups and  downs med våra barn  i skolans värld, oj, vad nyttigt att höra hur vi alla haft det.
Skratt blandades med mkt allvar och funderingar.
Jag är tacksam att vi har varandra vi föräldrar.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar