11 september 2012

Lång vecka!

Det här känns som en riktigt seg start på en låååång vecka. Jag jobbar fredag också men det gör mej inte så mkt, det blir extra timmar att ta ut nån gång. Däremot är det något varenda kväll eller dag.
Föräldramöte, utvecklingssamtal, träning (självvalt, ingen klagan), svärmor och svärfar på besök (också roligt), dans för Emelie och träffa vänner.

Egentligen är väl inget av detta tråkigt men det blir lite intensivt och mkt på en och samma gång men så här brukar terminsstart och terminsslut se ut så det är bäst att bara gilla läget.

Ikväll har jag ätit macka för första gången på jag vet inte när faktiskt.
Hittade LCHF-bröd på COOP, tack för det! Riktigt gott till kvällsmat.
Jag äter ytterst sällan bröd i vanliga fall och efter min start med enligt mej liberal LCHF (jag tränar ju och vill inte lämna kolhydrater allt för mkt) hur som helst så var detta ett riktigt gott bröd som verkligen smakade bröd i konsistensen, inte massa äckligt mandelmjöl i skiten.
Hur bra LCHF det egentligen var vet jag inte, jag är så himla dålig på det där, men bra mkt mindre än vanligt bröd iaf.

Idag har jag varit på föräldramöte på Emelies skola och då bestämdes att de skulle sälja salami i klassen för att tjäna lite pengar till klasskassan, så är det några som gillar sånna där salamisar så beställ av Emelie så fixar hon hem korven till er. 170 pix tror jag det kostar och den är jättegod enligt dom som äter salami,dvs min man.
Beställ, beställ.

Idag har det kommit bra saker i lilla vita lådan, en CD med Andrew Peterson som jag äääälskar. En underbart finstämd musiker och människa som sjunger om livets up´s and down´s även när man är kristen. Han är en riktig poet och jag älskar hans musik, sa jag  det ;)

Oh crap, nu är klockan över 22 igen, varför blir det alltid så?
Jag borde lagt mej vid 20, då hade jag sluppit bli osams med Emelie och nu somnade hon innan vi blivit sams, inte bra, inte bra. Gillar inte alls att vara osams och definitivt inte innan man ska sova :(


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar