04 september 2012

Heja mej!!

Tänk att det kan bli tvärtom mot vad man sagt ibland.
Jag sa till min kollega att jag var så himla trött och har träningsvärk så nu ska jag hem och lägga mej i soffan.
Tji fick jag på den.
Vet inte riktigt vad som hände egentligen men kylskåpet är nu riktigt ordentligt städat, tvätten är färdig och 4 matlådor korvstroganoff är klart.

Sen skulle vi äta ikväll också tydligen så då blev det tacos till barnen och Jossans goda tacogratäng till mej och Andreas.

Nu är det bara tråkiga plocka ur och i diskmaskinen kvar.
Just det ja, Emelie hade med sej böcker att slå in med omslagspapper också, det kan inte jag så då väntar vi på pappa Andreas som får ta hand om pysslet.

Jirre-firre ja, han kickar igång Pink Gloves Boxing ikväll på Forever och jag väntar med spänd förväntan på att han ska komma hem och berätta hur det varit.
Han kör två grupper ikväll och 1 i morron (då är det min tur iiiiiiiiiii vad roligt).

Nä hörrni nu ska jag vräka i mej lite mat.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar