26 september 2012

Alltså min dotter..........


Det är ju synd att jag inte kan fota så ni ser ordentligt vad hon har skrivit men jag höll på att dö av skratt. Hon är helt underbar!! Så nu återger jag allt som står här på bloggen och JA jag har frågat om hennes tillstånd.


HUR MAN GÖR EN PERFEKT EMELIE!
INGREDIENSER: Musik, sång, matlagning, bakning, kärlek, dans, rita, babbelberoende och det störande.

HUR MAN GÖR:
Sätt ugnen på 225°
Blanda 5 dl Musik och 5 msk sång till en fluffig röra, ta sen 1 dl matlagning och 2 krm bakning och rör samman musiken och sången som nu är en fluffig röra och vispa samman dom med en elvisp och då är nästan allt klart. Ta 5 dl kärlek, dans och rita och vispa det med elvisp ta sen 2 krm störande och 5 msk babbelberoende och vispa det försiktigt.
Nu borde ugnen vara 225° så då tar du och häller smeten i kroppsdelsformarna.Vänta i 30 min och PANG!!!
Ni har en egen EMELIE

PS. Vill ni hon ska lyssna på er och  inte larvar runt, ta i 5 krm lydig.         

Alltså detta barn gör mej galen av både glädje och ilska mellan varven, men jag älskar henne ofantligt och finner inga ord när hon gör så här, det är ju bara så underbart!

 Nu är klockan 21 och jag har precis varvat ner med lite mat och kaffe och choklad så här på kvällskvisten, efter riktigt effektiv PGB! SÅ vansinnigt roligt är det.
Mina tre andra familjemedlemmar har lagt sej och Emelie hittade jag sovandes bland massa tidningar när jag skulle säga till henne att det var läggdags, trött tjej idag!

Schemat för resten av kvällen för mej om ni är intresserade...klart ni är!
Dusch, facebook, läsa bloggar och zzzzzzzzzzova för att orka min sista arbdag för veckan, gott det!

Puss o kram till er alla.                                 

1 kommentar:

  1. Det är ju bara för gulligt, helt otroligt att hon har kommit på det själv.

    SvaraRadera