20 september 2012

Helgslappar!

Plockat i/ur diskmaskin, lagat Benjamins nya favvomat ugnspannkaka, sopsorterat ut till altan, får gå till riktiga sopstugan i morron.
Druckit kaffe, ätit choklad, kramat på mina barn.
Jobbat sen kl 7,30 och avslutade med att gå för helg 15.30- nice!!

Ikväll skulle jag boxats men skippade det till förmån att vara hemma med barnen och bara vara.
Imorron kanske jag vågar mej på bodypump för första gången, vi får se.

Nu ska jag kolla in Pluras kök, ett väldigt underhållande program och han är ju duktig på matlagning även om hygienen i programmet känns lite si och så ;)

Jag förstår att ni läser min blog pga mitt flashiga liv ;)

Puss o kram till er alla

2 kommentarer:

  1. men flashiga, stylade bloggar finns det många av. Di är unik och väldigt rolig.
    Ärlig och härlig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda, finns ju ingen anledning att visa vem man inte är, jag har ju lite svårt att dölja vad jag tycker och tänker och är iaf.
      Gillar din blog med för att du är ärlig.
      Kram

      Radera