23 september 2012

Man borde ju....

Borde ju vara utvilad efter en helg men icke sa nicke!
Sitter och klipper med ögonen efter en helg som tog slut alldeles för fort.

Men!!! Jag har haft skitsnygga stövlar på mej ;)
Fransstövlar som Petra aldrig använt men jag fick äran att inviga på dagens barnvälsignelse i Örebro!
De syns kanske inte världsbäst på fotona men uj vad snygg dom är!
Nya klänningen gillas skarpt också, den är så grymt skönt, skulle kunna ha på mej den hela dagen.

Vi hann med en sväng på Marieberg
Och där tog vi en fika med vännerna Sabina, Affe, Emil och Ella, härligt att träffas sådär spontant i några minuter.

Nu är vi iaf äntligen hemma i Etuna och jag måste ju förresten berätta: jag har fått en pocketkamera av svärmor och svärfar, de köpte en ny på experts rea och jag fick deras gamla, tack så jättemkt.

Emelie, Andreas och jag har spelat en omgång SET och jag blir så himla frustrerad för jag är inte ens hälften så snabb som min dotter :(

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar