27 september 2012

Värme,värme!!

Resan till svärmor och svärfar på Gran Canaria bokad, betald och klar för familjen. Nu är det bara 4 månader kvar till vi ska åka med Kristin, Samuel och deras barn. Åh vad jag längtar!

Annars är det bara det vanliga en torsdagskväll, tvätta, laga mat, vara med familjen och ta det lugnt. Ingen träning för nån av oss.

I morron tänker jag nog inte heller träna. Behöver ta hand om hemmet , tvätten och mej själv.
Efter en vecka med extremt dålig sömn för Benjamin så blir ju också vi påverkade av sömnbrist och vi behöver alla en god natts sömn nu.

Ska avsluta min kväll med ett avsnitt av Svenska hollywoodfruar, de roar de där galna käringarna!

Puss o kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Jo jag tänkte på en sak.. om jag lever på minimorötter och vatten i några veckor så kanske jag får plats i resväskan?? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror inte du behöver sänka din kost så pass, du får plats i vår nya gröna väska ;)
      Förresten är resan riktigt bra pris på så OM du verkligen vill så finns det stora möjligheter för dej att följa med!

      Radera