25 september 2012

Då kryssar vi tisdag!

Tisdag-Check!!

Äntligen hemma! Så konstigt, jag har längtat efter att komma hem till barnen hela dagen och så är ju Emelie på sin dans och kommer inte hem förrän 18.30 :(

Benjamin är iaf hemma men han är skittrött efter en natt med extremt lite sömn så han vill bara vara ifred, inte ha en morsa som kramas.

Jag stack och handlade käk efter jobbet, kan säga att det behövdes fylla på i kyl och frys ;)
Kom bara på att när jag åkte hem från affären hade jag glömt att köpa potatis,pasta och ris!!!
Bara för att jag inte äter det själv så glömmer jag, så dumt!
Orkar inte åka tillbaka till affären, får handla i morron igen efter jobbet.

Idag ska det bli ost/skinksås med spagetti, jag äter blomkål till, det är underbart gott.

Idag är det dessutom träningsvila, ska bara slökolla film eller nåt istället, kanske läsa bok om jag känner för det. Jag gillar att ha en kväll utan måsten, bara få göra det jag vill.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar