15 oktober 2012

Stoppljus!!

Idag har som vanligt varit en måndag på jobbet som rusat förbi i ilfart, man hinner knappt laga maten färdig så är dagen slut.

Zinah trådade mina ögonbryn och nej det gör inte ont men idag var jag lite känslig för jag blev så extremt rödflammig och det har varit stoppljuset Chatto som varit på utvecklingsgrupp och fikadate hos glada, fina Åsa.

Nu ikväll när jag skulle krypa ner i sängen tyckte Andreas att jag lika gärna kunde släcka lyset för han ansåg att han skulle hitta fram till sängen pga mina lysande ögonbryn.... Jag borde lägga spikmattan under hans lakan hehe.

Nu säger jag och mina ögonbryn gonatt!
Puss o kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Haha, du som är så duktig på att ta kort Ta ett nu. Jag vill se. Kan ju inte vara värre än din morronfrisyr! Kram Kattis

    SvaraRadera