17 april 2011

Äntligen kväller ;)

Trött efter dagens bravader, att vara febrig är jobbigt, men det är nice med tabletter ;)

Har inte gjort många knop idag, suttit stilla i solen, lagat mat och tog en promenad med min man som har ont i ryggen, hade ganska bra fart ändå tycker jag och det blev 5,7 km iaf.

Kvällen har som för alla andra  (?) inneburit grillning.
Massor med gottigheter att äta och det avnjöts med sällskap av två grannfamiljer, tänk vad mysigt det är att börja umgås över grillad kvällsmat, gillar det ofantligt mycket.
Ungefär lika mkt som att det börjar dra ihop sej för barnens läggdags, vilket innebär att Andreas o jag hoppas kunna se på film innan vi däckar.

I morron är det nya tag på jobbet igen och en lite annorlunda vecka då min kollega är ledig och jag har en vikarie i köket, det kommer bli bra det med för vi har jobbat ihop förut.
Jag vill att de 4 kommande dagarna ska gå fort som attan för då kan jag susa till min älskade familj som jag inte träffat på jättelänge, hatar att inte bo nästgårds :(

Nä nu börjar dte gnällas, det betyder läggdags ;)

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar