11 april 2011

Vaddå skämmes?!

Jo det gjorde jag när stackars Tommy skulle byta däck på min bil, han var tvungen att ta till storsläggan när han skulle ha bort däcken och bultarna var slitna och behöver bytas ;(
Det som skulle ta en pisskvart tog en god stund, snälla snälla Tommy, tack så mkt.
Jag ska göra en ananaspaj som tack ;)

Tänk  vad tyst bilen går när sommardäcken är på, det är så skönt. Läste nånstans att snön skulle komma på onsdag!!! Måste vara fel, jag vill inte ha nån snö nu, jag vill ha vår, sol och ljumma vindar, jag behöver det efter 5 månader med snö, och hör sen!

Ikväll har jag dessutom chatta med en fin vän som jag inte pratat med på länge, han trodde knappt att jag levde längre eftersom jag aldrig är online ha ha. Tokstolle ;)

Idag tror jag mamma o pappa åkte till Mallis, utan mej, varför då?! Orättvist lite granna kan man ju tycka trots allt.

Nu ska jag stänga av datorn och försöka sova några timmar innan klockan ringer igen. Dagarna går så galet fort och jag hänger inte med, hinner inte och orkar inte med saker jag borde o måste göra, till helgen ska jag ta tag i det där med deklarationen och köpa lite planteringsjord och fröer, kanske att utemöblerna får komma fram då också.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar