01 april 2011

Fascinerande


Så paralyserad man kan bli, kan inte sluta titta, lukta och njuta av en underbar liten flicka vid namn Wilma.

Nej, det är verkligen inte min bebis men nära vänners, och jag får ju låna lite.
Det var dessutom en riktigt stolt storasyster Alice som myste med lillasyster igår.

Jag är grymt glad att allt gått bra. Grattis till er Stina,Magnus,Alice o Wilma.










Ljuvlig!


Idag är jag ledig och vad passar då bättre än att ha huvudvärk och illamående?!
Hoppas på att det går över :(

Idag ska jag ta med Emelie till TP för att handla presenter till helgens 2kalas.

Kvällen blir "bara" mys med
familjen, det gillas extremt
mycket.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Nämen vilken liten sötnos! Grattis Chatto till det fina grannbarnet :) Nu kan du njuta av bara de goda stunderna sedan kan mamman och pappan ta vid. Lyxigt!
    Kram till er hela familjen, ses snart? Nu har det dragit ut på tiden igen...
    Kram Angelica

    SvaraRadera
  2. Jättegärna en date igen ;)
    Vad gör ni i påsk?
    Vi åker hem till mamma o pappa en sväng men är tillbaka på lördageni Eskilstuna.
    Kramar till er allihop.

    SvaraRadera