02 april 2011

Lööööörda!!!


Härliga ljuvliga lördag, så nice att vara tillsammans hela familjen.
Frukosten intogs tillsammans allihop under mycket prat o stoj.

Efteråt blev det en sväng på TP för att köpa skor till Andreas och pyjamas till Emelie.
Det gick verkligen smärtfritt att handla och vi bokade även en Nintendo 3ds till barnen, fast det vet de inte om ;)

Sen blev det lördagsgodis och hem så Emelie skulle hinna på kalas.

Andreas är på fest ikväll så hemma är bara minifamiljen.
Jag ligger i soffan, äckligt mätt av hamburgare och godis.
Tror detsamma gäller för barnen men Benjamin sitter vid sin dator.
Emelie o jag kollar på wild kids och inväntar körslaget.

Medicinerna utdelade till oss alla och nu väntar jag på att barnen vill lägga sej så jag får krypa ner i sängen o glo på några avsnitt NCIS.

Önskar en trevlig kväll.

Puss o kram till er alla.




Vill bara säga att detta är mitt absoluta favvogodis... Undrar om man skulle önska sej klubbor i 40-årspresent ;)
Nåja, puss på er igen

1 kommentar:

  1. Är det sant att det finns en klubba som smakar lika dant som Djungelvrål??? Måste bara ha!

    SvaraRadera