08 april 2011

TADAAAAA helgen!

Svisch så var det helg igen..nice!

Emelie håller på att göra sej iordning för ännu ett kalas, ikväll är det white party!!!!!
Hon lockar håret och sminkar sej, hon är galet söt min lilla flicka.

Igår var det ju workshop på IES och hon tyckte det var så roligt, det blir nog bra detta. Känns dessutom otroligt skönt att det finns personal på skolan som vi känner väl och då känns det tryggt för Emlan att vara där.

Benjamin spelar som vanligt på sin dator och mår ganska bra, han är jättetrött och blek, sover jättedåligt men tycker faktiskt att det ska bli ok att åka till kortis i helgen. Men det beror nog mest på att de har fått ett xbox 360 dit, fniss...nu kan han ta med av sina egna spel dit.

Ikväll ska kortisväskan packas och medicinen självklart, allt för att morronen ska bli utan stress och irritation.

Hela denna helg innebär jobb för Andreas så det är skönt att B åker till kortis och Emelie och jag ska på lördagskvällen åka till Örebro.

Söndag ska jag massera, ska bli roligt.

Fredag kväll är det nu och jag ska skjutsa min prinsessa till kalaset och senare ikväll ska jag ha tjejkväll med Camilla o Jenny, gillas massor.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar