04 april 2011

Bloggdags kanske?!

Senast var ju lördags så det är väl inte såå långt mellan inläggen , men jag förstår att ni saknar mej ;)

I söndags kväll var jag ensam till Västerås för att lyssna på en konsert med Andrew Peterson och hans fina vänner som också är musiker och artister själva. Grymma de är, missa nu inte deras konsert i Örebro på lördag och JA, jag ska dit, finns tre platser i bilen för min lilla pluttefia och jag ska mysa på konsert tillsammans, det blir spännade att få se hennes reaktion på det.

Ikväll hoppas jag på en slökväll med tv o kaffe, det känns som ett bra alternativ idag.

OH oh oh oh jag är så superstolt över min syster Sara, hon vågade göra nåt jag aaaaldrig i hela mitt liv skulle våga göra trots att jag är medveten om att jag är duktig..heja Sara, du är bäst.

Nä hörrni orkar onte mer idag.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar