10 april 2011

Välfylld!

Min mage är alldeles full, det finns inte plats för något mer däri nu.
Vi har haft en ganska lugn o bra dag tillsammans.

Morgonen började med minifamiljens njutfrukost, dvs ägg o bacon, Emelie gillar det massor.
Sen jobbade Andreas (WHAT?) och jag jobbade också, 3 massagekunder på ett o samma ställe det är skönt att slippa släpa bänken fram o tillbaka mellan varje kund. Nöjda blev de också eftersom jag blev bokad igen om 1 månad :)
Ska testa att massera lite på jobbet också så får vi se vad dom tycker där, roligt att få hålla igång lite.

Vi åt middag på Ming Palace, gruvligt gott det är med kinamat, jag är sååå mätt. Emelie blev tydligen också mätt för hon ville inte ens ha glass med chokladsås efter maten.

Sen var det dags för Andreas att jobba igen och vid kl 18 skulle tydligen alla från X-com jobba på kontoret, stackarna vad dom sliter och jag antar att de gör det till sent ikväll.
Emelie och jag struntade i jobbandet och gick istället på bio på filmen RIO, ganska rolig faktiskt.
Det här har varit värsta lyxhelgen ju..tur man ska äta hemma hos mamma i påsk så blir det inte så dyrt ha ha ha.

Mamma o pappa ja, de ska på utlandsresa nu och det unnar jag dom verkligen, hoppas de får en underbar resa med sina goa vänner, hoppas jag o Andreas också gör resor med våra vänner när vi blir utan barn ;)
Fast ännu bättre just nu vore ju om vi kom iväg på en resa själva, hur nu det ska gå till, barnvakt är svårlöst till liven.

Klockan är redan kväller och jag kan inte säga nåt annat än att det är skönt, jag ska försöka lägga mej skapligt ikväll, fast jag lovar inget ;) Jag brukar ha svårt att komma i säng när inte Andreas är hemma, ja ja det ska nog ordna sej med det också.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar