09 april 2011

Inte så farligt!

Slödag idag, mest beroende på att det var så trevligt med mina grannar att jag inte la mej förrän strax efter 02.00 Tänk vilken bra film det var o trevligt prat vi hade efteråt och så toppar vi allt det med bio på fredag ;)

Benjamin var inte så uppjagad på morronen som han brukar vara när han ska till kortis, han protesterade ingenting när jag sa att det var dags att åka. Lämningen gick också jättebra, han brukar bli lite ledsen när jag lämnar honom och då blir jag ledsen med, men som sagt, idag gick det bra.

Åkte hem o drack kaffe med min kära make som jobbar o jobbar..vet att de andra tjejerna/fruarna tycker samma sak gällande deras karlar men så ser ju jobbet ut bland, men jag lovar..de ska bli sååå skönt att få min man tillbaka efter denna period.

Vi tog en gemensam liten paus för att få luft och det fick vi ju..blåser som tusan ute..
Emelie, Andreas o jag gjorde en gemensam ansträngning att slänga lite skräp på altanen och sopa undan löv som ramlat ner, men vi avvaktar med utemöblerna, det blåser ju ändå så mkt att man inte kan sitta på altanen eftersom solen inte riktigt når in dit förrän på kvällarna.

Nu är vi inne i värmen igen och det kurrar i magen och då får jag väl lov att fixa iordning något till oss alla.

Emelie o jag ska..som jag skrivit förut..åka till Örebro över kvällen o Andreas ska pausa från jobb och gå på fest med sina polers.
Vi kommer ha det så bra på skilda håll ha ha.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar