30 mars 2011

Älskar!


.att solen vill skina när jag slutat jobba. Då jag bara får njuta av ljus o värme på framsidan. Jag skrämmer säkert slag på en o annan granne eftersom jag fortfarande pryder huvet med min jobbfrisyr, dvs platt hår med extrema benor lite här o var.
Skit samma för solen lyser varmt o härligt.




Emelie gör läxor i solen och vi hittade inga andra solglasögon för tillfället än de jag fick på ladies night i höstas.
Snygg hon är bruden ;)

Ikväll är föräldramöte på Engelska skolan och det blir jag som får åka på det eftersom Andreas instruerar på Balanze.
Blir spännande att få höra vad de har att säga.

Undrar om mina barn misstycker om mamma kommer hem med McDonalds till kvällsmat... Det är ju så näringsriktig mat.
Gott tycker de iaf och Benjamin äter då vilket gör mej överlycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar