01 mars 2011

Väntans tider!


Sitter och väntar på att Emelies truppgymnastik ska sluta, för mitt kaffe är slut, jag är trött, fryser och vill hem, det där onda i halsen ignorerar jag.
Har under hennes träning lyssnat på Damien Rice och läst boken "patienten" av P.D James-spännande värre!

Annars har det varit en bra dag på jobbet och det är en ganska intensiv period där nu med 4 kockar i köket. En annan förskola renoverar i köket och lagar sin mat hos oss, bra personal som jag gillar mkt.
Vi pratar skrattar o fnissar hela tiden, man är helt slut i huvet efter en dag.

När jag kom hem stekte jag pannkisar till barnen och sen var det dags att susa iväg till Vilsta och nu... Ja nu kommer min lillanutta och då är det bäst att vi åker hem till Benjamin.

Ska bara säga det att idag är biljetter köpta till Ladies night 14 okt tillsammans med mina vapendragare Petra och Ylva- supernice!

Puss o kram till er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar