24 mars 2011

Hopp om livet!

I natt har jag sovit som en gris ;)
Jag tror inte jag har snarkat men jag har sovit så gott förutom att Bloom kom o väckte mej vid 01.08 för hon ville ut, men jag la mej bara igen och somnade om, GÖTT.

Jag hörde att Andreas klocka ringde i morse och jag hörde att han som vanligt fick kämpa för att få Benjamin till skolan och dessutom äta frukost och få på sej kläder innan, men även det funkade till slut.
 Emelie har varit vaken sedan 6.51 sa hon, jag gick upp vid 8.30 och det kändes så bra att få sova och vakna av sej själv.

Vi har hunnit äta både frukost och lunch nu min lilla gumma och jag, hon mår mkt bättre idag, ingen feber men väldigt förkyld, och det går snart över.

Idag hoppas jag hinna hämta ut Benjamins näringsdrycker och ikväll är det styrelsemöte för Autismföreningen och sedan "vanlig" samling.
Andreas får mysa med barnen hemma för idag är det torsdagsmys som gäller, dvs i morron åker Benjamin till kortis och då är det superviktigt med snacks kvällen innan.

Nu ska jag njuta av solen lite och ta dagens första kaffe.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar