22 mars 2011

Feberdagar!







Så här ser dagarna ut med min sjukling. Idag tittar vi på top model 15, vi spelade in igår o tittar idag.

Feber är inte roligt och Emelie är så besviken över att hon inte får träna truppgymnastiken ikväll.



Mina fina gullungar!
Benjamin tycker det är ganska skönt att Emelie är sjuk för då får han skippa Fritis och komma hem efter skoldagens slut.

Idag pratade jag med min kollega på jobbet o det kändes skönt, hon har förståelse för att man måste vara hemma med barnen. Det lyckades även med att få in vikarie för mej, då kan jag slappna av här hemma.



Det här är från ett hotell i Sthlm som jag/vi brukar bo på de få gånger som vi kommer iväg utan barn. Det vore drömmen att snart få göra det igen, nån som vill ha extra barn nån helg?

Igår fick jag ett jättefint sms av min mamma, jag grät så tårarna sprutade.
De finns med på det sätt dom kan när de inte bor nära oss.
Jag hoppas jag snart kan åka hem till Kisa igen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar