21 mars 2011

Fläng o far!

Inte hjälper det att man ska vara hemma med en förkyld o febrig Emelie..Jag var iaf tvungen att åka till sjukhuset för att lämna Benjamins prover och matdagboken. Att det tar så himla lång tid jämt!
Näringsdrycker på Apoteket skulle hämtas ut men nåt hade blivit fel så de hade dom inte hemma så nu får vi vänta till på onsdag och hoppas få dom då istället.

Jag sprang in en snabbis på Coop och köpte en ny bok åt Emelie så hon har nåt att läsa när hon är hemma nu några dagar. Hon är ledsen o besviken på att inte få åka och träna på Truppgymnastiken i morron men är man sjuk så är man och träning är definitivt inte att rekommendera då.

Andreas är stressad över jobbet, de har så mkt att göra så jag tror de skulle kunna jobba dygnet runt allihop.
Och nu ska jag tydligen bli hans träningspartner när han skapar ett nytt pass..hahaha det borde filmas ;)

Puss o kram till er alla.

Ps. Till er som läser min blogg och tror på bönens makt, bed för fina vänner som har en väldigt tuff tid framöver pga sjukdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar