27 mars 2011

Trött eller inte?!

Jaha, då hade hela helgen försvunnit då.
Allt är som vanligt igen med båda barnen hemma och inga gäster längre.
Katterna knaprar mat ur sina skålar och jag strökollar lite olika program på alla kanalers "play" medan jag tvättat och hängt lite tvätt.

Fick B duschad och hårtvättad efter hemkosten idag, lite mysigt med bara tid för Benjamin och mej, det har vi inte alls ofta.
Emelie och Andreas var på Tuna Park och kollade in Eric Saade men det var gräsligt mkt folk och var skitvarmt sa Emelie, A tappade bort Emelie, tur att  mobiler finns så man är inte orolig länge.
Det var en lycklig flicka som jag hämtade iaf, min man vet jag inte riktigt, jag tycker jag sett honom gladare vid andra tillfällen ;)

En helt annan sak, varför är det ofta så att flera dagar kan gå och man har det trevligt, mysigt o roligt och sen när det blir läggdags blir man irriterad och tjurig?
Blir missförstånd och saker blir sagda på ett sätt som man inte menar, är det nån mer som känner igen sej eller är det bara jag?
Tur att ordet förlåt finns och att vi älskar varandra i den här familjen och hjälps åt att tackla våra fel o brister.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar