28 mars 2011

Tankar!


Skulle behöva tanka bilen men det får bli i morron på väg hem från jobbet. Tankar.. Menade bara att ikväll kretsar mina tankar om/på min familj. Både min egen men också mina syskon o deras familjer och självklart mamma o pappa. Ibland blir jag bara så hemlängtig och då börjar jag alltid tänka att man borde flytta tillbaka till Kisa fast vad skulle det hjälpa? Haha, jo jag skulle garanterat träffa min familj oftare men alla är ju ändå upptagna med sina liv, det är ju inte som när man allihop växte upp.
Livet har ju gått vidare med både med och motgångar, ganska mkt motgångar på senaste tiden kan jag tycka. Jag önskar så att det ska vända, att det ska få bli lite flyt nu.




Längtar efter sommar o slagstaglass.




Fiska...




Säkert vårtecken är när Panter blir rakad stackarn ;)




Kolla in snygga killar ;)
Snart, snart kanske våren är här.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar